SimsPeople

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SimsPeople

Forum


2 posters

    Me-myska :)

    Me-myska
    Me-myska


    Poèet pøíspìvkù : 207
    Join date : 09. 04. 09
    Age : 35
    Location : Plzeň, ČR

    Me-myska :) Empty Me-myska :)

    Příspěvek  Me-myska Sat Oct 30, 2010 11:52 pm

    Ahoj, jmenuju se Míša Nováková, jsem z Plzně a je mi 21 let, narozená jsem 24. března 1989 :) jinak momentálně ještě zatím studuju na vysoké škole Západočeské univerzity v Plzni na Filozofické fakultě, obor Humanistika :)

    Co se týče koníčků, tak kromě simíků hodně sleduju japonský anime, což jsou japonské animované seriály. Jsem opravdu velkej fanoušek, proto si taky dovolim řikat "otaku", jak se nám takovým fandům řiká Me-myska :) 228916
    Mam taky ráda zvířátka, doma máme fenku kavalíra king Charles španěla jménem Megie :) ráda taky chodim na procházky, když mam teda s kym, samotnou mě to moc nebaví, protože jsem poněkud společenskej tvor a musim s někym kecat pořád :))
    Pak jsem taky dost velká čtenářka knížek, hlavně žánru fantasy - nejradši mam Forgotten Realms, DragonRealm, Warcraft ale i další :)
    Ráda zpívam, dokonce jsem začala nazpívávat i nějaký ty klipečky, ale je to jen tak pro zábavu :)
    Na filmečky se taky ráda koukam, favoritů je více z více žánrů, nebudu vypisovat :))
    Mam prostě takový klidnější koníčky :) jinak ráda chodim do společnosti bavit se s kamarádama, tancovat a tak, i když teď už míň než dřív :)

    Tak doufam, že tohle poreferování o mojí osůbce stačí, samozřejmě ráda poznam další lidičky i tu, tak se budu těšit na další představování :) Me-myska :) 629712
    Leia Skywalker
    Leia Skywalker
    Admin


    Poèet pøíspìvkù : 298
    Join date : 20. 03. 09
    Age : 30
    Location : Czech

    Me-myska :) Empty Re: Me-myska :)

    Příspěvek  Leia Skywalker Sun Oct 31, 2010 1:17 pm

    Me-myska :) 479260 Me-myska :) 977988 Me-myska :) 228916